Pagina's

zondag 28 september 2014

agenda volgende week

Wat een drukte momenteel op alle fronten.
Maandag eerst naar Wijgmaal een aantal dossiers in gang zetten, afwerken, buitenwerken.  Zal niet allemaal lukken, dat weet ik nu al.
Maandagnamiddag persvoorstelling van dienst Welzijn van de provincie Vlaams-Brabant in De Tuinen van Hoegaarden.  Het gaat over meer groenbeleving in de kinderopvang, één van mijn stokpaardjes.  Mijn aanwezigheid is dan ook met de pet van Landelijke Kinderopvang.   Het nieuwe boek Vitamine Groen wordt voorgesteld.  En ik volg de workshop 'hoe maak je een blotevoetenpad'.
.  Leuk voor in de kinderopvang én voor thuis.  Ik zal wat foto's nemen voor onze personeelsbladen en natuurlijk voor jou op mijn blog. (Op de foto een blote voetenpad voor volwassenen.) Daarna nog een stukje erfgoed bezoeken in Hoegaarden.  ’s Avonds schepencollege.
Dinsdagnamiddag bespreken we in Hoegaarden met het studiebureau de voorbereidingen van de nieuwe Ruimtelijke Uitvoeringsplannen (4 stuks!).  ’s Avonds Gecoro (Gemeentelijke commissie Ruimtelijke Ordening).  Een dagje stedenbouw dus.  (of moet ik zeggen 'dorpenbouw'?, dat hoor ik liever! - toch als meisje 'van den buiten'.)
Woensdagvoormiddag naar Sint-Genesius-Rode voor het werk.  In de namiddag gemeentehuis én naar ons woonzorgcentrum voor het Parochieblad.  (ik heb als 'uw reporter ter plaatse' een paar opdrachten gekregen - als dat maar goed komt !)  ’s Avonds driedubbele boeking.  De Raad van Bestuur van Regionaal Landschap én de CD&V-vergadering ‘s avonds zal ik moeten overslaan want ik word verwacht in Leuven voor verdere voorbereiding voor onze inleefreis naar India met Time4society.   Er wordt verwacht dat we ons in India zoveel mogelijk 'onderdompelen' in de cultuur.  Er is nog werk (en opleiding) nodig.
Donderdag naar Opglabbeek voor het werk (ik ga graag naar Limburg! Toffe mensen en altijd goed weer).  ’s Avonds nog vrij (houden zo!). 
Vrijdag beleidsoverleg op het werk en in de vooravond een pensioenvoering van een collega. Netjes aan 65 jaar, zo doen we dat bij Landelijke Kinderopvang.  En dan nog hebben de 65-jarigen spijt dat ze de organisatie verlaten….  Ik hoop ook nog wat langer te kunnen bljven...