Pagina's

maandag 11 mei 2009

morgen les op De Persacademie

Samen met een paar KVLV-collega's richting Mechelen om schrijfles te krijgen van (nieuwe Hoegaardier) Ludo Permentier, journalist bij De Standaard. Niet alleen interessant voor het werk, waar ik al jaren geen tijd meer heb voor wat ze op De persacademie bedoelen met 'journalistiek' schrijven. Waarschijnlijk kan ik deze vaardigheid toch ook in Hoegaarden gebruiken. Misschien wordt mijn blog er wel spannender of kleurrijker door. En... ik moest hem vooraf huiswerk bezorgen. Een 'copy paste' van teksten van een paar jaar geleden. Het huidige schrijfwerk zijn vooral hetzij subsidiedossiers, hetzij rapporteringen van diezelfde subsidiedossiers. Vlaanderen is over-gereglementeerd ! Zoveel regeltjes dat ze er zelf niet meer aan uit kunnen.
Op de foto's :
ook dit is werken bij Groep KVLV. We kunnen niet zeggen dat we geen afwisselende job hebben. Vrijdagavond hadden we een PR-actie op de markt van Zandhoven.
De burgemeester (CD&V) van Zandhoven kwam mijn charmante collega Joke een handje helpen bij het versieren van de verkeersborden en het hangen der ballonnen.