Pagina's

donderdag 25 juni 2009

botellon in Hoegaarden ?

In De Standaard was er nogal wat te doen rond de nieuw hype die overgewaaid zou zijn van het zuiden : botellon-feestje. Je roept een hele bende op om met eigen fles naar een gemeenschappelijke plaats te komen op een bepaald tijdstip... Het lijkt mij wel iets. Voor dit soort feestjes ben ik altijd wel te vinden. En in Hoegaarden zijn nog veel leukere plekjes dan het Sint-Pietersplein in Gent. Op de kiosk, in de Tuinen, aan de Gete. Maar als schepen mag ik dat niet organiseren, veronderstel ik (wat zegt het protocol hierover??), ook al zou ik herbruikbare bekers gebruiken. Misschien doe ik in de zomer wel een Botellon in mijn eigen tuin... ik zal het laten weten via mijn blog. (nu nog een aanleiding zoeken...heb ik iets te vieren ?? of moet dat niet echt?) De plaats is Bley 21. Nu nog een datum (en mijn man overtuigen !)