Pagina's

zondag 21 juni 2009

zoek de fout

Nieuwe inwoners hebben interesse in Hoegaarden, dat bleek gisteren op de officiële ontvangst van de nieuwe inwoners op de gemeente.
En... wat zit er veel artistiek talent bij de nieuwe Hoegaardiers. Ik werd aangesproken door een ervaren trompetist, een getalenteerde kunstenares (al schilderijen van gezien) en een zangeres die onlangs een prijs heeft gewonnen. Alle drie uit Meldert. Ook uit Meldert een gezin waar mijn dochter Laura gaat babysitten. Meldert zit duidelijk in de lift qua nieuwe inwoners.
Het gemeentebestuur deed de officiële ontvangst. En officieel was letterlijk te nemen. Zo letterlijk zelfs dat er een bepaald protocol moest gevolgd worden. Protocol is nu niet bepaald mijn sterkste kant, ik ben van nature een vrijgevochten meisje.
Op de foto zie je dat ik een fout tegen het protocol heb gemaakt. Mijn dresscode is niet helemaal volgens het boekje.
Fout gevonden ??
De foto is van Raymond Billen, genomen van het (prachtige) terras van 'grondgebiedszaken'.