Pagina's

woensdag 17 juni 2009

Paenhuys Parkhappening in Hoegaarden

PPH is geen scheikundige formule, maar wel een formule voor fun, goede muziek en mogelijks een katertje nadien?? Paenhuys Parkhappening in Hoegaarden. Mijn dochters lachen mij altijd uit omdat ik het niet kan laten om Paenhuys Festival te zeggen. Maar ja, ik ben dan ook van 'den ouwen tijd' en zij vinden eigenlijk dat ik alleen maar naar de retro fuif van zondag mag gaan. Ik zou daar mooi in in het meubilair passen, volgens hen. Maar toch... ik zal er ook vrijdag zijn, ook op 'hun' dag met de optredens van onder andere hun vrienden die in een groepje spelen (Overcrook). In 'het laat', want ik ga nog naar een andere 'place to be', ook een leuke. Wat heeft een schepen een druk bestaan in Hoegaarden...
De foto komt van de website van het Paenhuys. Mijn dochter Laura is de 4de kop als je links begint te tellen. Knap kind, maar dat heeft ze van de papa. Het is ook een zeer leuk kind. Ambiance altijd verzekerd.
Voor het programma :