Pagina's

zaterdag 6 juni 2009

mooiste plekjes

Momenteel zijn alle media 'mooiste plekjes' aan het verzamelen, of unieke belevingen of zaken die de moeite zijn om 'te delen' met andere. Vorige zomer deed onze CD&V-site een oproep, dit jaar ROB-TV en 1000 zonnen en garnalen. Ook het e-Nieuwsblad vraagt foto's.
Aarzel niet én geef je suggesties door. Als je je weg niet vindt in al die mediakanalen, mag je ze aan mij doormailen en ik zorg wel dat ze terechtkomen.
Er zijn veel mooie plekjes in Hoegaarden. Maar voor mij was de mooiste plek gecombineerd met de uniekste ervaring toch wel de opname van de filmfragmenten van de Hoegaardse revue vorig najaar in Rosdel. Hoegaarden Plage werd daar geëvoceerd en ik heb samen met de schepen van sport in bad gezeten in Rosdel. Dit najaar kunnen we allemaal gaan kijken !
De foto is een paar minuten voor de opnames genomen (herfst 2008) : Linda had prachtige strandattributen bij (een vooruitziende vrouw!), er was het bad op de aanhangwagen en de kajak van Clément Peeters. De foto van Filip en mezelf in bad in Rosdel hou ik voor bij de lancering van de revue, anders is de verrassing ervan af. Maar zonder gekheid nu, Rosdel is prachtig, de zuivere beek en het glooiende landschap : beter dan de Provence.
Wat betreft de revue : een absolute must najaar 2009 !