Pagina's

zondag 21 juni 2009

How well do you know Hoegaarden ?

Normaal gezien hou ik niet zo van spelletjes, maar dit spelletje leek mij wel heel verleidelijk op Facebook : How well do you know Hoegaarden ? Ik heb niet meegespeeld. Eén van mijn Facebookconnecties (ook een nieuwe Hoegaardier) had de test wel gedaan : and got the result: "HOEGAARDEN EXPERT!"You know Hoegaarden like the back of your hand! Although you may be missing a few spots here and there, Hoegaarden is a place you know well. Hoegaarden has some surprises for you yet, though. Make sure to never stop venturing to new places, because this place is better than you might think... Of course, your Hoegaarden friends will make every experience better no matter where you are:) Facebook stelde mij de vraag of ik de Hoegaarden expert wou verslaan. Ik zou wel willen, maar ben een beetje bang om als schepen van toerisme één of andere bezienswaardigheid niet te kennen. Ik heb mij dan maar ingehouden.